Tęczowe bikini na szydełku 4/2016

  Bikini skończone. Niestety nie miałam aparatu i zdjęcia zrobiłam telefonem. Jakość pozostawia wiele do życzenia. Bikini robiłam szydełkiem 3 mm z włóczki Cotton Baby Gazzal. Mam rózne kolory i tak jakoś mnie naszło. Po zrobieniu miseczek obrobiłam je półsłupkami, a drugi rząd to półsłupek, trzy oczka łańcuszka, omijamy jeden półsłupek poprzedniego rzędu, robimy półsłupek i tak aż obrobimy całość w ten sam sposób obrabiamy dół. 
Sznureczki:
Dół dwa takie same. 200 oczek łańcuszka, drugi rząd półsłupek dwa oczka łańcuszka, omijamy oczko łańcuszka poprzedniego rzędu, półsłupek.....
Na górę robimy taki sznurek z 250 oczek łańcuszka  na wiązanie na plecach.
Na szyję ; 150 oczek łańcuszka  2 półsłupki w miseczkę i półsłupek w oczko łańcuszka, 2 oczka łańcuszka, omijamy jedno oczko z poprzedniego rzędu, półsłupek...   Tak samo robimy z drugą miseczką. Teraz tylko czekam na lato.







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania