Sandałki z serduszkami 2/2016

    No i powstały drugie sandałki. Mróz był dziś, więc do sklepu wyjść mi się nie chciało, dlatego koraliki są srebrne, bo tylko takie miałam w odpowiedniej wielkości. Ja już nie wiem, jak to jest. Pełne wory, szafki i pudła różnych włóczek, cała komoda kordonków, karton aplikacji i pół szafki koralików. Do tego gumki, tasiemki, wstążki, muliny, ale jak człowiek potrzebuje czegoś konkretnego, to nie ma. O wszelkich przyrządach, drutach i szydełkach nie wspomnę. W każdym rozmiarze mam przynajmniej 2 sztuki i zawsze szukam, choć staram się trzymać w jednym miejscu. Już zapowiedziałam mężowi, że latem robimy dla mnie specjalny pokój na strychu, bo inaczej się nie pomieszczę.
    Sandałki robiłam z włóczki Red Heart Baby, szydełko 3 mm. Niestety nie mogę odczytać napisów na zdjęciach i odnaleźć autorki, może komuś się uda. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=478702702313567&id=361653077351864  Wiem, że jeszcze skuszę się na dziecięce buciki, pewnie na dniach, ale nie będzie to moja ulubiona praca na szydełku.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania