Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

  Przyjaciółka poprosiła mnie o kolorową czapkę znaną z pewnego filmu. Pomyślałam, że to żaden problem. No i zaczęło się. Prułam, robiłam, prułam. Zmieniałam szydełko. W końcu się udało. Czapka leży super. Przyjaciółka zadowolona. Ja też.

  Użyłam włóczki Merino Gold 200 i Red Heart Detroit Color, szydełko 6 mm
psp - półsłupek z narzutem
V psp - 2 półsłupki z narzutem w jeden półsłupek z narzutem poprzedniego rzędu

1. MR 6 półsłupków z narzutem
2. 2 psp w każdy półsłupek z narzutem (12)
3. 1 psp, V psp x 6 (18)
4. 2 psp V psp x 6  (24)
5. 3 psp V psp x 6 (30)
6. 4 psp  V psp x 6 (36)
7. 5 psp   V psp x 6 (42)
8. 6 psp   V psp x 6 (48)
9. 9 psp V psp x 4, 8 psp (52 psp)
Teraz przez 18 rzędów lub więcej przerabiamy 52 półsłupki z narzutem. Zależy, jak kto lubi. 
  Czapka jest ciepła, gruba, kolorowa. Fajna jest i tyle. 


Komentarze

  1. Dzień dobry jakie kolory pani użyła i ile motków do tej czapki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz.

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Czapka na szydełku opis wykonania