Nowa laleczka 15/2019

  Spodobała mi się lalka testowana na grupie. Zakupiłam wzór i w miarę szybko zrobiłam. Ale ... No właśnie, jest ale... Jakoś nie jestem z niej zadowolona. Wzór teoretycznie jest bardzo dobrze rozpisany, są zdjęcia, ale dla mnie to jakoś za dużo wskazówek, jakoś zagmatwane. Niby wszystko jasne, ale coś mi nie pasuje. Robiłam już lalki z innych wzorów i nie zdarzyło mi się tyle razy pruć każdej nogi. Poza tym formowanie pupy też powinno inaczej wyglądać. 
   Postanowiłam zrobić jeszcze jedną, bo może miałam zły dzień. Spróbuję zrobić lalkę w innych kolorach. Doceniam to, że są do niej buty, bo w nich o wiele lepiej wygląda. 
   Wzór można zakupić tutaj https://www.etsy.com/listing/680266689/ella-doll-amigurumi-crochet-pattern-pdf?ref=shop_home_feat_1&pro=1   Autorka wzoru gotowa jest pomóc w każdej chwili. 
   Lalkę robiłam z włóczki Jeans, szydełko 2,1 mm. W związku z moim brakiem przekonania do niej nie chciałam tracić czasu na wyszywanie oczu i ust i poszłam na łatwiznę. Dałam bezpieczne oczka, a resztę do rysowałam. 







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania