Torebka na szydełku ze sznurka 19/2019

  No i torebka skończona. Torebka jest bardzo prosta w "robocie". Chyba pierwszy raz korzystałam z filmiku robiąc coś od początku do końca. To znaczy drugi, bo w zeszłym roku robiłam już taką torebkę.  Na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=qiLu4qPnCdk&t=18s  wszystko jest wyjaśnione i pokazane krok po kroku. Według mnie nawet początkujące szydełkomaniaczki poradzą sobie z tą torebką. Tym razem zrobiłam taką ilość rzędów, jak w instrukcji. Zastanawiam się nad podszewką, ale nie jestem pewna. Może zostawię to tak, jak jest. Taka typowo letnia torebka, czy raczej torba. Pomieści butelkę wody, telefon, portfel i jeszcze sporo miejsca zostanie na książkę, czy robótkę. Na pewno sprawdzi się na plaży, jeśli nie będzie podszewki, bo piasek sam wyleci. 




W zeszłym roku zrobiłam w takich kolorach. 


 Tutaj jest jeden rząd mniej i bardzo widać tę różnicę. Wszyłam podszewkę i magnetyczne zapięcia. W środku są także dwie kieszonki na telefon i jakieś drobiazgi. W obu torebkach wydłużyłam ucha. Zamiast 35 oczek zrobiłam 40. Torebkę noszę bardzo często, co widać. Jestem z niej bardzo zadowolona. Teraz czas na trzecią dla siostry.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania