Kocyk przytulanka króliczek 5/2016

    Mój pierwszy kocyk przytulanka. Niestety chciałam zrobić z wzoru i trochę mi to zajęło. W pasmanterii dostałam gazetkę "Robótki dla każdego". Jest to wydanie bezpłatne, więc chyba mogę umieścić tutaj opis. Wiem, że gazetka pochodzi od firmy Bafpol, która jest dystrybutorem włóczek i hurtownią pasmanteryjną. 
    W opisach maskotek są błędy, złe wyliczenia. Brak opisów niektórych części, trzeba improwizować. W przypadku króliczka brakuje opisu tułowia, a w opisie rąk jest błąd. 

  Tak wygląda króliczek w moim wykonaniu. Dodałam mu nosek. Całość zrobiona z włóczki Cotton Baby firmy Gazzal szydełkiem 3 mm.



To jest opis "całego" króliczka. Niestety tułów trzeba sobie dopisać.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania