Kolejne szydełkowe świeczniki 8/2016

   No i są zapowiadane na dzisiaj świeczniki. Próbowałam też zrobić trampki dla dzidziusia, ale jak to zwykle z bucikami, ciągle szło mi źle. Tylko się wkurzyłam, bo zmarnowałam czas i fajną włóczkę. Teraz mam chwilową przerwę od  świeczników, bo muszę zrobić kolejny komplet podkładek. Te robią się szybko i bezproblemowo.
   Co do świeczników to zrobiłam je z wzoru z bloga http://chwila-dla-mnie.blogspot.com/2014/10/koronkowy-swiecznik-na-tealight-wzor.html . Zmieniłam jednak część,w której znajduje sięświecznik. Zamiast słupków zrobiłam półsłupki z narzutem. Ładniej to wygląda i jest stabilniejsze.
 Żółty ze Snehurki, czerwony z Kaji, fioletowy ze Stokrotki. Wyjątkowo robię je szydełkiem 1,6 i o dziwo nie są rozlazłe, ale być może to dlatego, że są małe.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania