Kolejna przytulanka 6/2016

   Kocyki przytulanki bardzo mi się spodobały. Pierwsza już pomaga zasnąć maluszkowi. Postanowiłam zrobić następną. Tym razem wybrałam włóczkę Red Heart Baby. Niestety nie był to najlepszy wybór. Przytulanka jest fajna, miła, ale przy dzierganiu główki i uszu trzeba bardzo uważać, bo włóczka lubi się rozwarstwiać i to brzydko wygląda. Trudno mi powiedzieć, ile włóczki poszło, bo robiłam z już zaczętych motków. 
   Główka powstała dzięki opisowi z bloga http://szydelkodrugiswiat.blogspot.com/2015/06/kocyko-przytulanka-kroliczek-wzor.html  Kocyk to kwadrat babuni. Następną przytulankę zrobię w innych kolorach, może w różu. Na pewno jednak nie będzie z włóczki Red Heart Baby. Sama włóczka jest bardzo fajna, miła w dotyku,bo robiłam już z niej wiele rzeczy i na ubranka dziecięce jest świetna, ale nie na maskotki.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania