Bardzo łatwe buciki na drutach i Arabska żona 3/2016

  Miał być opis wdzianka,ale jakoś nie dałam rady narysować wzoru. Obiecuję, że się poprawię. Popełniłam dzisiaj buciki na drutach. Link podała koleżanka na grupie. Buciki robi się bardzo szybko i łatwo. Wystarczy gruba włóczka, druty i igła. Zrobiłam je z włóczki Deste, więc wiadomo, że są dla dziewczynki,bo  kto ubierze chłopca w cekiny.  Opis po angielsku, ale bardzo prosty http://www.gina-michele.com/2015/01/easiest-baby-booties-ever-knitting.html
 Nabieramy 26 oczek i robimy 10 rzędów ściegiem francuskim (same oczka prawe).
w 11 rzędzie zamykamy pierwszych 10 oczek, przerabiamy 16.
w 12 rzędzie zamykamy pierwszych 10 oczek
Na drutach zostaje nam 6 oczek - przerabiamy 20 rzędów, zamykamy oczka  i zszywamy zgodnie z fotoinstrukcją.



Zaczęłam też robić bikini. Zima,  lato mi się marzy. Jutro już ostatni dzień wolnego, więc korzystam. Zwolnię tempo dziergania i czytania, bo praca zajmie kilka godzin dziennie. Co do książek,to ostatnio sporo udało mi się przeczytać. Dzisiaj skończyłam powieść Arabska żona. Skąd biorą się takie głupie dziewuchy? Fajnie się czytało, szybko, mimo, że książka liczy ponad 500 stron. W końcówkę trudno uwierzyć, ale tyle się czyta i słyszy o arabskich zwyczajach, że chyba można.  Polecam, bo lektura fajna, nerwy ponoszą, że Polka daje tak sobą pomiatać, ale z drugiej strony u nas też różnie bywa. Znam przypadki, gdzie rodzina każe żonie milczeć i być wyrozumiałą, bo tak powinno być, a wszystko to u nas w cywilizowanej Polsce.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania