Torebki szydełkowe ze sznurka 107,108/2019 Który sznurek jest lepszy?

   Kolejne dwie torebki. Tym razem radosna twórczość trochę mnie poniosła. Było prucie, ale pokombinowałam i jakoś poszło. Słupki, półsłupki, oczka ścisłe i się udało. Wiem, że nikt takich nie ma, bo są moim wymysłem i to jest fajne.
   Robiłam je ze sznurka od LovelyCottons. Pierwszy raz zakupiłam tam sznurek, bo dziewczyny na forum zachwalały. Miały rację. Sznurek jest fajny. Wiem, że ma domieszkę innych włókien, ale dzięki temu ładniej wygląda. Ten z MilaDruciarnia jest ok i pewnie jeszcze kiedyś na niego się skuszę, ale na obecną chwilę wybieram LovelyCottons. 
   Który sznurek jest lepszy? Odpowiedź jest trudna, ale ładniej wygląda ten Lovely. Ma fajniejszy splot, lepiej "ślizga" się na szydełku i nie wygląda źle po pierwszym spruciu. 
  Sznurek sznurkowi nie jest równy. Na pierwszy rzut oka ten od Lovely wydaje się cieńszy, ale dziergałam szydełkiem takim, jak torebki ze sznurka z MilaDruciarnia i nie wychodzi gorzej. Cenowo wychodzi bardzo podobnie.

Torebki są dość spore. Miały pomieścić A4 i mieszczą.





I jak się Wam podobają?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania