Szalony zając w różowo-szarej odsłonie 96/2019

    To chyba mój czwarty szalony zając, lub królik.  Wzór możecie zakupić tutaj https://www.etsy.com/uk/listing/452450114/121-crochet-pattern-rabbit-dude-keks  Trzeba tylko pamiętać, aby wybrać polską wersję i uważać, czy nie kupujemy wersji na druty.
    Wszystko jest dobrze rozpisane, pomagają zdjęcia i rysunki. Fakt robi się dość długo i w pewnym momencie trafił na bok, ale w końcu dotarłam do finału.
   Tego jegomościa zrobiłam z włóczki Red Heart Detroit szarej i różowej. Użyłam szydełka 3 mm, a wypchałam kulką silikonową. Jest dość duży. Ma takie wielkie stopy. Na pewno długo nie wezmę się za następnego, ale jeśli już skusicie się na to dzieło, to będziecie zadowolone. Jest naprawdę świetny.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania