Lalki trzy 87,88,89/2019

  Muszę trochę nadrobić wstawianie. O tych laleczkach zapomniałam. Zobaczyłam je dopiero na zdjęciach. Prosty wzór, ale strasznie mnie zmęczyły. Nie szły mi w ogóle. Jeszcze jedna leży i czeka na wykończenie. Nie wiem, o co chodzi.
   Szyję usztywniłam drutem ogrodowym (w owijce) kupionym w Biedronce. Rączki zrobiłam na początku i potem wrabiałam w przedostatnim okrążeniu sukienki, aby jak najmniej przyszywać. Włosy już trzeba było szyć. 
   Włóczka Jeans szydełko 2,1 mm.
  Trudno powiedzieć, ile włóczki poszło na każdą lalkę, bo robiłam z napoczętych motków.
   Robiłam z rosyjskiego wzoru https://amimore.ru/kukolka-hloja-77
   Znam rosyjski dość dobrze, więc nie ma dla mnie problemu z rozszyfrowaniem wzoru, ale myślę, że każdy sobie poradzi. Może jest angielski wzór, ale nie szukałam.







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania