Dwa szyjogrzeje z włóczki Bravo

   Dwa szyjogrzeje w włóczki Bravo, jeden powstał pod koniec roku, drugi już w 2020.
   Mimo, że to akryl to w takim ocieplaczu jest naprawdę ciepło. Koleżanki chciały w takich kolorach, a ciężko o wełnę, która spełnia te wymagania.

   Pierwszy zrobiłam z włóczki Schachenmayr Bravo Color Originals 02085. Jak zwykle robiłam podwójną nitką na drutach z krótką żyłką 6 mm. Poszło nieco ponad dwa motki.

Na druty nabrać 70 oczek. Robić na okrągło.
Pierwszy rząd: 4 oczka prawe, 1 lewe - powtarzać. Powinnyśmy mieć 14 takich sekwencji.
 Tak przerabiamy wszystkie rzędy.
 Mi wyszło 50 rzędów.
  Zamknąć wszystkie oczka. Schować nitki.





Drugi szyjogrzej zrobiłam z włóczki Schachenmayr Bravo  Originals 08234 i Bravo Originals czarnej, po 1 motku. Przerabiane razem na drutach 7 mm.

Nabrać 65 oczek i przerabiać na okrągło.
Przerabiamy: 4 oczka prawe, 1 oczko lewe - powtarzać. Powinnyśmy mieć 13 sekwencji.
   Tym razem wyszło mi 52 rzędy i różowa jeszcze została.
  Zamykamy wszystkie oczka, chowamy nitki.







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania