Choinkowe gwiazdki, czy tam śnieżynki

  Jeszcze zeszłoroczne, ale wciąż wiele rzeczy mi zostało do wstawienia. Na szczęście powstają już nowe prace. I to nie tylko czapki i szaliki. 
  Gwiazdki robiłam z wielu wzorów. Dzięki temu, wiem, których już nie wykorzystam. Większość zrobiłam z kordonka Filo di Scozia, ale część z Maxi. Jedne szydełkiem, 1,5 mm inne szydełkiem 1,3 mm.  Krochmaliłam je Ługą bez rozcieńczania. 
   Na przyszłe święta muszę zrobić więcej. Koleżanki wyjaśniły mi, że teraz każdy woli płaskie ozdoby, bo zajmują mniej miejsca podczas przechowywania. Może to racja, po co martwić się każdego roku, czy nie potłucze się bombek.
   Wzory na gwiazdki są wszędzie, ale tutaj też znajdziecie trochę https://pl.pinterest.com/niteczkowedzierganki/%C5%9Bnie%C5%BCynki-snowflakes/




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania