Jak zrobić prosty komin na drutach, czyli coś ciepłego na szyję 143-145/2019

  Wcale się nie lenię. Teraz dziergam wianki, ale mam duże opóźnienia we wstawianiu. W tym poście trzy kominy. Dwa do zawijania, jeden prosty.
    Prosty komin wielokolorowy zrobiłam z włóczki Bravo Color podwójną nitką na drutach 7 mm z krótką żyłką.
  Na ten komin nabrałam 75 oczek.
Pierwszy rząd:  4 oczka prawe, 1 oczko lewe - powtarzać.
Kolejne rzędy : 4 oczka prawe, 1 oczko lewe - powtarzać.
   Dziergamy do wysokości 30 cm.
  Zamykamy wszystkie oczka, ja to robię szydełkiem.
   Prawda, że proste?
   Kolejne dwa kominy robiłam jak szaliki i na koniec połączyłam dwa brzegi za pomocą szydełka. Są cieplutkie.







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania