Dwie czapeczki i dwa szyjogrzeje dla dzieciaczków 139-142/2019

     W poprzednim poście https://niteczkowedzierganki.blogspot.com/2019/11/jak-zrobic-czapke-i-szyjogrzej-dla.html  wstawiłam opis na komplecik dla dziecka. Oprócz tamtego kompletu zrobiłam jeszcze dwa. W jednym kolorystyka nie bardzo mi się podoba, ale na zdjęciu w sklepie nie widać dokładnie kolorów. Mimo wszystko polecam włóczkę do robienia, chociaż nie wiem, jak będzie się zachowywać podczas użytkowania.

        Oba komplety zrobione dokładnie według opisu. Szybko się robi. 
I tak powstał komplecik w wersji, która mi się podoba.




I w tej, która mi mniej przypadła do gustu.





I wszystkie kompleciki razem.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania