Zając z Dolphina 46/2019

   Mała odskocznia od owieczek. Tym razem cała zabawka powstała z włóczki Dolphin Baby. Jak zwykle w kolory różnią się grubością. Nie wiem od czego to zależy. Żółta włóczka i jasnoszara są cieńsze, takie mniej mięsiste od pozostałych. Próbowałam i na drutach i na szydełku. Różnica jest bardzo wyraźna. Owieczki są mniejsze, kocyki cieńsze. Być może taka partia, ale jakieś standardy obowiązują. I tak Himalaya Dolphin Baby jest według mnie dużo lepsza od Dolce.
   Plusem tego typu włóczek jest to,  że zabawki powstają bardzo szybko w porównaniu z misternym dłubaniem Cotton Baby, czy Jeans. Fakt, włóczka nie wybacza błędów, czy nierównego naprężenia nici. Czasem trzeba się namęczyć, ale przecież w naszych robótkach wszystkie dążymy do perfekcji. 
    Dzisiejszy zajączek, czy króliczek powstał z wzoru dostępnego tutaj https://amigurum.com/2019/01/crochet-plush-bunny-pattern.html
   Wzór bardzo mi się podoba, bo nie trzeba nic zszywać! Jak dla mnie rewelacja.
  Niestety robiłam szydełkiem 4,5 mm i znacznie różni się od tego na zdjęciu, ale jest bardzo milutki w dotyku. Mimo kilku wad, dalej będę testować możliwości  Dolphina. I to nie tylko na owieczkach (następne się zszywają).






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania