Kolejne owieczki 47,48,49/2019

  Kolejne owieczki. Nie będę marudzić. Znam wzór na pamięć. Każda jest jednak trochę inna. Tu dwie nitki czarnej muliny, tu trzy, tu sześć. A co... Niech się czymś różnią. Kiedyś przez pomyłkę zrobiłam błąd w ciałku (brzuszku), nie zrobiłam siedemnastego rzędu. Owieczka zrobiła się taka kulkowa. Spodobało mi się i teraz wszystkie tak wyglądają. Staram się nie wypychać ich zbyt mocno. Na początku tak robiłam i teraz patrzę na nie z dezaprobatą. Lepsze są takie mięciutkie. Każdy musi dopracować wzór do swoich wymagań. Owieczki podobają się wszystkim. Fajnie.
  Wzór (poza siedemnastym rzędem) http://www.leithygurumi.com/2016/08/amigurumi-lovely-sheep-free-english.html

  Brązowa owieczka kojarzy mi się z małpką. Koleżanka poprosiła o taki kolor, więc zrobiłam.








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania