Torebka na szydełku 61/2019

  Idę jak burza. Robię, dziergam, a przede wszystkim kończę, to co zaczynam. To chyba największy sukces tego roku.
   Powstała kolejna torebka ze sznurka wykonana ściegiem gwiazdkowym. Filmik jest bardzo fajny, autorka wszystko wyjaśnia https://www.youtube.com/watch?v=qiLu4qPnCdk&t=18s

   Torebka ma być na lato. Ja robiłam ze sznurka 3 mm, a i tak jest dość ciężka. Dziurki nie są wadą w tym przypadku. Wiedziałam, że będą, bo sznurek jest cieńszy.
    Poza tym torebka jest trochę większa i szersza. Moja ma w jednym rzędzie 35 gwiazdek. w początkowym łańcuszku trzeba zrobić trzy oczka więcej i potem zamiast "stałych" 8 półsłupków należy robić 11.  Gwiazdki w dziewięciu rzędach i standardowe wykończenie, no rączki trochę dłuższe. Nie jestem w stanie powiedzieć, ile sznurka poszło, ponieważ użyłam kilku kolorów.

  Podszewkę wszyłam ręcznie, zapięcie magnetyczne.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania