Święta już blisko

  W sklepie zobaczyłam światełka, które bardzo mi się spodobały. Cena niestety mniej. Przyjrzałam się i zrobiłam. Lampki kupiłam w Auchan za niecałe 6 zł - 20 ledowych żaróweczek na baterię. Były w różnych kolorach. Kordonek Filo di Scozia 8/3. Klej wikolowy. Baloniki wodne kupiłam w papierniczym 2,2 za 25 sztuk. Na wszelki wypadek pooglądałam filmiki na youtube, żeby się upewnić, czy dobrze to sobie wykombinowałam, popytałam na grupie (szczególnie o to, gdzie można dostać baloniki).
     Wymieszałam klej z wodą, z trudem nadmuchałam baloniki, namoczyłam w kleju kordonek i zaczęłam owijać baloniki. Niestety zajmuje to trochę czasu, tym bardziej, że musiałam zrobić dwa komplety. Do niebieskich żarówek użyłam białego kordonka, do białych kremowego. Kiedy nici wyschły, poprzekłuwałam baloniki, łatwo dały się wyciągnąć. Powkładałam żaróweczki i już.
   Efekt jest super, zdjęcia nie oddają tego nastroju. Zrobiłam też zdjęcia w ciemności.







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania