Przeglądanie blogów przy niedzielnej porannej kawce.

    Przeglądałam blogi popijając kawkę. Szale leżą i zerkają na mnie oczkami na drutach. Nic im nie będzie. Siostrzenica zabrała wczoraj cztery czapki i czas wydziergać nowe, więc szukałam pomysłu. Znalazłam cuda i cudeńka. Oczywiście na czapkach sięnie skończyło. Przypomniało mi się, że czas zrobić skarpetki, jakiś baktusik, golfik na szyję. Zadzowniłam do siostrzenicy, omówiłyśmy kolorystykę. I co... Nagle trafiłam na świetny blog z kapitalnym wzorem na sweterek. http://asiawielgat.blogspot.com/p/foto-instrukcje.html  Muszę go mieć. Mam nawet w zapasach włóczkę wiskozową, szkoda tylko, że czasu nie można schować.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania