Nowa czapka i zaczęty sweterek 49/52

   Sweterek się robi. Wolno idzie, ale idzie. Zaczęłam go robić z włóczki Gazzal Jazz. Jest bardzo delikatna w dotyku. Na pewno będzie się ją fajnie nosiło. Oczywiście czapka jako przerywnik mui być. Coś trzeba robić podczas jazdy na rowerku. Stąd tyle czapek, bo przy nich nie trzeba się zbyt skupiać. Czapkę robiłam z włóczki Yarn Art Harmony. Już wiele razy się do niej przymierzałam, ale jakoś nie było nam po drodze. Włóczka przyjemnie mnie zaskoczyła. Na czapkę wyszedł tylko jeden 50 gramowy motek. Zostało tylko kilka metrów włóczki, ale czapka skończona. Włóczka ma luźny skręt 60 % wełny, co daje choć trochę gwarancji, że będzie ciepła. Robiłam ją według wzoru z Dropsa  http://www.garnstudio.com/lang/pl/pattern.php?id=6689 , jak kilka poprzednich. Kolor A7. Już zaczęłam następną, Kolor A1, bo trzeba było pojeździć trochę. Padał deszcz, więc biegać byłoby ciężko.  Włoczkę polecam. Nawet na swetry, bo jest świetna.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania