Tęczowa torebka na szydełku razy dwa 42,43/2023

   Pamiętacie sznurki, które nie mogły do mnie dotrzeć? Dotarły. Nie będę przytaczać całej historii. Mam nadzieję, że takie sytuacje nie przydarzają się tej pani zbyt często i ja byłam tym niechlubnym wyjątkiem. Nie mogę polecić tej pasmanterii. Raczej już nie skorzystam z usług.  Torebka mi się podoba i już ją noszę, ale... No właśnie, jest trochę ale...






W opisie jest podane, że sznurek ma 3 mm średnicy. To taki żarcik. Do trzech milimetrów trochę mu brakuje. Dla porównania sznurek 3 mm od Miła Druciarnia (ten jasny). Różnicę widać nawet na zdjęciu, a na żywo jest to jeszcze bardziej widoczne.


Zrobiłam już trochę torebek według tego wzoru ze sznurków 3 mm i 200 metrów mi wystarczyło.  Tutaj niestety brakuje. Przyznaję, że pani w przeprosinach dorzuciła trochę sznurka, który wykorzystałam, ale chyba nie o to chodzi.
 Jak już paczka dotarła okazało się, że jest brak. Kolejne dni oczekiwania. Ceny tych sznurków nie są małe, za przesyłkę zapłaciłam, więc oczekiwałam normalnej dostawy, pełnej i bez kosmicznych opowieści. Nie udało się. Jak już wreszcie dotarł brak, zrobiłam torebkę dla przyjaciółki. I teraz mamy "prawie" takie same.



 Sznurek się naciąga i nawet podszewka tego nie naprawia. 





 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania