Makramowe próby 38/2023

    Moje pierwsze makramowe aniołki. Dużo jeszcze muszę się nauczyć, ale nie szło najgorzej.  Testowałam trzy rodzaje sznurków. Wyczesywanie mi jeszcze kiepsko idzie. Może na wakacjach się nauczę. Aniołki robiłam z filmiku Anioły

   Wszystko jest bardzo dobrze pokazane. 






   A tymczasem czekam na sznurki na nowe torebki i doczekać się nie mogę. Zachciało mi się nowej torebki ze sznurka ombre. I sukces! Znalazłam sklep, w którym można takie dostać. W ubiegły poniedziałek przed południem zamówiłam i starałam się cierpliwie czekać. Ale wiecie, jak to jest z szydełkiem... Woła i krzyczy, więc w czwartek wieczorem wysłałam maila, w którym napisałam, że proszę o informację na temat wysyłki mojego zamówienia. No, może nie powinnam, ale głupio uważałam, że mogę zapytać. W piątek dostałam odpowiedź, że zamówiłam sznurki, które zgodnie z opisem są na zamówienie, ale pani właśnie kończy ostatni i dziś (piątek) paczka powinna do mnie wyjść. No cóż. Nie wyszła. We wtorek w aplikacji paczkomatowej pojawiła się informacja, że paczka jest w przygotowaniu. Jest czwartek, status się nie zmienił. Chyba swoim mailem z zapytaniem o wysyłkę bardzo panią wkurzyłam i postanowiła mnie ukarać. No, nie wiem, jak inaczej mam to rozumieć. W piątek kończyła, a jest czwartek i nic. Chyba bardzo dobrze im idzie i nowi klienci są zbędni.  Teraz mam problem, czy więcej nie pytać, czy już nie korzystać z tego sklepu.  Ale tak zwyczajnie, po ludzku, jest mi przykro. Ja naprawdę grzecznie spytałam, bo bardzo cieszyłam się, że będę miała ładną torebkę, ale pani mi tę radość zepsuła. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania