Torebka ze sznurka na szydełku 26/2023

   Kolejna torebka gotowa. Wzór wygląda na skomplikowany, ale naprawdę nie jest trudny. Torebkę robi się dość szybko. 


Sama już taką mam, bo w zeszłym roku kilka zrobiłam, choć dopiero przy tej zorientowałam się, że w jednym okrążeniu robiłam za dużą ilość oczek. No już ich nie poprawię :)



Torebkę robiłam z filmiku na YT. Wszystko jest dobrze pokazane i bez znajomości języka każdy sobie poradzi. 
Wzór jest w dwóch częściach pierwsza https://www.youtube.com/watch?v=1YKFr-sHKv8&t=186s

Autorka robi podwójną nitką. Ja robiłam ze sznurka 3 mm i szydełko 6 mm. Torebka nie jest duża, akurat na telefon, portfel, chusteczki. Pasek jak widać "gotowy". 
Jeden wieczór powinien wystarczyć na wydzierganie. Do środka wszyłam podszewkę z kieszonką, żeby było gdzie włożyć klucze.



  Naprawdę polecam. Fajna jest :)






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania