Torebka na szydełku ze sznurka 21/2023

   Powstała kolejna torebka. Spodobała mi się. Miałam zrobić taką  niezbyt dużą i z regulowanym paskiem. Trudno ze sznurka zrobić ładny regulowany pasek, ale od czego internet i sklepy. Udało mi się dostać taki, jak miał być :)

   Jaki widać torebka jest bardzo prosta, ale naprawdę fajna. Myślę o takiej dla siebie. Robiłam ją słupkami, półsłupkami i oczkami ścisłymi. (dno z półsłupków, góra słupki i wykończenie oczkami ścisłymi.  W pierwszej wersji miał być tylko pasek, ale stwierdziłam, że takie ucha zawsze się przydadzą, a w tym fasonie nawet są wskazane. Pasek można odpiąć, ucha wziąć w rękę lub zarzucić na ramię.

   Lubię kolorowe podszewki, ale tutaj pasowała mi tylko czarna i taką uszyłam. Szycie wciąż kiepsko mi idzie, chociaż się staram, ale podszewki jakoś daję radę szyć. Wszyłam też dwie kieszonki.

  Na torebkę poszło 200 m sznurka 3 mm. (Zostało 1,5 m). Szydełko 6 mm, Podszewka z bawełny. Zapięcia magnetyczne.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania