Śnieżynki na szydełku część 1 19/2023

   Dopiero luty, ale z grup robótkowych wiem, że śnieżynki wiele osób zaczyna robić już w styczniu. No to pierwsza partia za mną. 50 sztuk zrobione! Wzorów na śnieżynki jest bardzo dużo. Często zdarzało mi się zacząć jakąś robić i po drodze zrezygnować, bo wyglądała inaczej niż sobie wyobrażałam. Dlatego w tym roku testuję różne wzory i postanowiłam je tutaj umieścić wraz ze zdjęciami gotowych śnieżynek. Trochę za mocno ponapinałam te moje gwiazdeczki, ale jakoś tak wyszło. Mam nadzieję, że ktoś też z tego skorzysta.




1. Ten wzór chyba robi najczęściej, tylko na "czubkach" robię trzy razy po trzy oczka, a nie cztery razy. Lubię też w ostatnim rzędzie zmieniać nitkę na jakąś błyszczącą.



2. Drugi ulubiony wzór, też często z błyszczącą nitką w ostatnim rzędzie.


3. Kolejna śnieżynka





4. Śnieżynka numer 4



5. Śnieżynka nr 5











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania