Hagrid na szydełku 13/2023

 Mam Hagrida! Jestem z niego dumna, chociaż widzę, że zbyt luźno zrobiłam i są prześwity.

Hagrid powstał bez wzoru. Oczywiście nie przypisuję sobie autorstwa, bo to byłoby za dużo powiedziane. Bardzo dużo zaczerpnęłam z wzorów https://greenfrogcrochet.com/product-category/wizard-pattern/  

     Ale ponad 50 % to moja walka :)

   Jestem dumna, ponieważ robiłam postać bez wzoru, na bieżąco modyfikując ciało , głowę, płaszcz  i tworząc włosy, brodę, buty. To zawsze coś. Mam w planach stworzenie własnego wzoru i dlatego tak się cieszę, że coś mi wychodzi. Wiadomo, że trzeba spisywać, pruć, poprawiać, ale warto. Nikt nie ma takiego Hagrida. Jest jedyny, wyjątkowy. Wzory chodzą mi po głowie, tylko czasu brak....




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania