Alicja -czas zacząć Nowy Rok

   Rok lenistwa jeśli chodzi o bloga, ale za to bardzo pracowity szydełkowo. Zrobiłam wiele lalek, zabawek i ogrom śnieżynek na choinkę.

    Rok 2023 chciałam rozpocząć kończąc jakąś lalkę. Po świętach wzięłam się za Alicję i udało się. Skończona przed północą! Czyli jest z pierwszego stycznia :)

    Alicja powstała ze wzoru Alice GreenFrogCrochet  

  Bardzo lubię wzory Green Frog. Powstało już kilka Hermion, i przyjaciół. 

  Jak zwykle robiłam YarnArt Jeans, szydełko 2,1. Jednak mam wrażenie, że jakość tej włóczki bardzo spadła. Są bardzo duże różnice między partiami i kolorami. Nie tylko w odcieniach, bo to akurat norma, ale w grubości, czy splocie. Testuję inne włóczki, ale jeszcze nie trafiłam na tę właściwą.

   Teraz czas kończyć następne.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania