Zajączki na szydełku

  Te zajączki gościły już u mnie kilka razy. Lubię je. Są dosyć duże, ale szczupłe, więc doskonale nadają się do dziecięcej rączki.
  Wzór znajdziecie tutaj  https://amigurum.com/2018/07/crochet-bunny-amigurumi.html
  Ja zrobiłam trochę po swojemu. Rączek nie przyszywałam tylko wrobiłam w ostatnim rzędzie ciała. Głowy też nie przyszyłam. Po zrobieniu ostatniego rzędu ciała zaczęłam robić głowę omijając jeden rząd (12 półsłupków).
   Ale w całym tym eksperymencie chodziło o to, czy z jednego motka Alize Cotton Gold uda mi się zrobić trzy zajączki. Udało się!
  Przy zielonym bardzo mi zależało, aby nie było brązowego koloru, więc musiałam trochę wziąc z kończ motka, trochę z początku, ale się udało.
   Użyłam szydełka 2, 1 mm.
   Zajączki są świetne. Poopalały się w ogródku, poskakały po płocie, pozwiedzały drzewka. Dobrze się bawiły.









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania