Miś polarny

  Dzisiaj znowu włóczka Himalaya Dolphin. Miś polarny.  To właśnie z tego wzoru wykorzystałam ogonek przy różowych misiach.  Mam nadzieję, że autorka mi wybaczy.
  Wzór jest bardzo prosty, a co najważniejsze, przyszywamy tylko głowę. Wzór jest tak rozpisany, że nawet uszka robimy wraz z głową. Dla mnie super. Zdjęcia bardzo ułatwiają sprawę. Fakt, nie modelowałam mordki, ale przy drugim misiu na pewno to zrobię.
  Wzór można zakupić tutaj https://www.etsy.com/pl/listing/518411032/pdf-deutsch-hakel-anleitung-teddy?ref=shop_home_feat_1

  Naprawdę polecam, bo miś jest słodki. Wystarczy niecały motek włóczki.


  Jak już skończę chusty, pieska i króliczka, biorę się za następnego. Może tym razem białego....

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania