Szydełkowe pieski

Piesek z gazetki Amigurumi 2/2017 był już przeze mnie robiony kilka razy. Z różnych włóczek, głównie jednak z włóczki Jeans. Tym razem postanowiłam zrobić pieska z włóczki Himalaya Dolphin Baby. 
  Zaczęłam od koloru butelkowego. Do owieczek używam szydełka 4,5 mm, dlatego też takim zrobiłam pieska. Wyszedł dość duży. Niby przytulaśny, ale za mało słodki. Nie chciałam robić łatki na głowie. Nosek wyszyłam włóczką Jeans.




 Poszłam za ciosem i wzięłam się za drugiego. Tym razem szydełkiem 4 mm i robiłam ciasno, przynajmniej jak na mnie. Różnica jest spora, ale efekt mnie zadowolił. Piesek nie ma łatki, a nosek jest zrobiony na szydełku i przyszyty. Już robi się kolejny.




A tak wyglądają razem. Przyznacie, że widać różnicę.



  Nie wiem, ile włóczki poszło mi na większego pieska, bo miałam dwa motki, w tym jeden zaczęty i do nim rozpoczęłam. Do niebieskiego wzięłam nowe motki. 1 kremowy, 1 niebieski. Tyle mi zostało:



.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania