Niebieski misiu 26/2019

  Kiedyś robiłam jakieś zabawki z włóczki Dolphin Baby. Nie liczę owieczek,bo te są mieszane. 
Włóczka Dolphin Baby sprawuje się dość dobrze. Niestety robiąc ostatnie zakupy nie mogłam znaleźć u żadnego dostawcy ciemnoszarej. Udało się w końcu znaleźć sprzedającego, który miał włóczkę Jeans i Dolce w wybranym kolorze.
   Zamówiłam, włóczka przyszła. Zaczęłam od owieczek. Prosta robótka dla takiej włóczki. Fajnie i szybko się robi. Praktycznie z pamięci.  Owieczki z włóczki Dolce same się robią. Trafiłam jednak na wzór misia. I tutaj zaczął się problem.
  Włóczka Dolce jest okropna. Snuje się, sypie i nie wybacza żadnych błędów. Był to mój pierwszy i ostatni zakup tej włóczki. Wyrobię to, co mam i koniec. Trudno utrzymać napięcie nitki, bo zaczyna się snuć, jeśli chcemy robić ściśle. Ogólnie nie polecam.
  Misiu pochodzi ze wzoru https://amigurum.com/2019/01/crochet-teddy-bear-pattern.html  
   Dorobiłam jeden rząd więcej na brzuszku. Poza tym rączki i nóżki wrobiłam, zamiast przyszyć. Ogólnie zadowolenia brak. Próbuję zrobić drugiego misia, ale szału nie ma. Trzeba dalej dziergać owieczki.





 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania