Szydełkowa baletnica w moim wydaniu

  Baletnica w tym wydaniu to moje drugie podejście do tej lalki. Pierwszą skończyłam, ale jednak nie byłam z niej zadowolona. Ta nawet mi się podoba.
  Zrobiłam ją z włóczki Jeans. Szydełko 2,1 mm. Wszystko robiłam zgodnie z opisem, tylko trochę skróciłam spódniczkę i doszyłam trzy warstwy tiulu z brokatem. No cóż. Brokat się sypie. Szkoda.
   Koczek owinęłam kawałkiem tiulu.
   Laleczka ma prawie 40 cm. Poszło mi dość szybko. Najdłużej męczyłam się z tiulem.
Wzór na baletnicę znajdziecie tutaj https://tinyminidesign.blogspot.com/2016/09/amigurumi-balerin-bebek-yapls-amigurumi.html    Na dole strony wzór jest rozpisany po angielsku.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania