Proste ozdoby na choinkę

  Święta się zbliżają wielkimi krokami. Lubię mieć na choince ozdoby własnoręcznie robione. Nie mam kupnych bombek od wielu lat. 
   W tym roku postanowiłam odświeżyć trochę wystrój. Proste ozdoby dodają choince uroku.  Mam spory zapas drucików kreatywnych, więc je wykorzystałam. Zrobiłam laseczki. Część z nich pójdzie na szkolny kiermasz.
    W swoich zapasach mam dwukolorowe druciki tylko biało-czerwone. Resztę zrobiłam sama skręcając  drucik pluszowy z metalicznym.  

    Potrzebujemy: druciki kreatywne, ozdoby samoprzylepne, wstążka brokatowa 6 mm, sznureczek metalizowany, nożyczki, widelec.



Zaczynamy.

Skręcamy drucik pluszowy z metalicznym


i tniemy każdy na trzy równe kawałki (ok. 10 cm )


Następnie zaginamy druciki robiąc laseczkę


 Ja robiłam kokardki podwójne.


Przywiązujemy kokardki do laseczek, wiążemy sznureczki (do zawieszania).


Możemy dodać ozdoby samoprzylepne




I laseczki gotowe.

Proste, łatwe. Pięknie błyszczą, robi się szybko, ozdobią każdą choinkę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania