Kubuś Puchatek na szydełku 1/2018

  Pierwsza rzecz zaczęta i skończona w tym roku. Oczywiście czeka wiele zaczętych, ale tego Puchatka musiałam mieć natychmiast. Zrobiłam go z włóczki Cotton Baby, szydełko 2,1 mm. Wzór znajdziecie na blogu, który dopiero się rozkręca, więc warto tam zajrzeć i zachęcić prowadzącą do dalszej działalności.
 https://szydelkowekotkidwa.blogspot.com/2018/01/winnie-pooh-kubus-puchatek.html  
     Mój Kubuś ma drobniutkie zmiany. Przyszywając nosek lekko go wypchałam, bo Kubuś nie miał płaskiej mordki.   Poza tym nóżki ma przyszyte inaczej, aby łatwiej można było go przytulić. Ten siedzący, którego zaproponowała autorka wzoru, też jest fajny, więc pewnie powstanie drugi, ale nie wiem kiedy.    
    Wzór jest prosty, Puchatek słodki. Nic tylko dziergać.
   A ja biorę się do kończenia chusty.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania