Ozdoby choinkowe Quilling

   Wiem, że spore opóźnienie, ale naprawdę miniony rok, a szczególnie jego końcówka były dla mnie bardzo ciężkie. Chodzi o brak czasu. Dlatego tak mało wpisów i tak wiele nieskończonych robótek. Teraz staram się to nadgonić. Udało się już skończyć komplet dla chrześnicy. Kolejne prace czekają w kolejce.
   Tym razem chciałbym się pochwalić ozodobami choinkowymi, które musiałam zrobić do pracy. Wiem, że raczkuję jeszcze w tej technice, ale coś tam próbuję. Pomysły czerpałam z internetu. Niestety czas mnie gonił i patrzyłam tylko na grafikę, nie wchodziłam na konkretne strony. Jeśli ktoś rozpozna swoje pomysły proszę o informację. Mam nadzieję, że w tym roku będę mogła dołożyć coś od siebie. Do każdej   z ozdób dodałam złoty sznureczek.








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania