Różowa przytulanka 12/2016

   Kolejna przytulanka, tym razem różowa. Nie mam wzoru, tak jakoś tworzyłam. Nie jest zbyt podobne do świnki, choć taki był mój zamiar. Nazwałam to "różowe coś". Mimo wielu lat szydełkowania dopiero uczę się robić zabawki i maskotki. Właśnie powstaje nowa, ale jutro ją przedstwię.
   Kocyk zrobiłam z włóczki Gazzal Baby Cotton. To naprawdę super włóczka. Wiem, że większość dziewczyn lubuje się w włóczce Jeans Yarn Art, ale mi ta z Gazzal podoba się bardziej. W obu podobają mi się kolory i to, że super sprawdzają się w robótkach dla dzieci, nie mechacą się, dobrze się piorą. Kiedyś była jeszcze włóczka Lorena, też dobrze się z niej robiło. 
    Niestety zapasy Cotton Baby powoli mi się wyczerpują. Widziałam nowe ceny.... Szkoda, że poszły w górę.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania