Prosta torebka na szydełku z kwadratów 32,33/2023

    Na wiosnę fajnie mieć coś nowego, szczególnie na ten okres przejściowy. Prosta torebka z kwadratów świetnie się wtedy sprawdzi. Może też służyć za torbę na drobne zakupy. Jest lekka, wygodna.

    Zrobiłam dwie, bo Przyjaciółka też musi mieć, a co.

    

Torebka z kwadratów

Torebki zrobiłam z włóczki Yarn Art Jeans. Szydełko 4 mm. Robiłam podwójną nitką. Muszę przyznać, że torebka jest "włóczkożerna", ale szybko i fajnie się ją robi.
Najpierw zrobiłam części kolorowe


Potem obrabiałam czarnym kolorem łącząc elementy w ostatnim okrążeniu. Torebkę łączyłam w całość, więc nie ma zszywania boków, czy spodu.

Po połączeniu wszystkich elementów górę obrobiłam dwoma rzędami półsłupków. W trzecim rzędzie zaczęłam robić ucha. Najpierw oczka łańcuszka, potem dwa rzędy półsłupków, na koniec rząd oczek ścisłych.
Do środka podszewka z bawełny z dwiema kieszonkami. Jedna w innym kolorze, żeby było weselej.












Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania