Siatka paryżanka

    Rok 2021 minął szybko, ale wydziergałam bardzo dużo. Nie było czasu na wstawianie postów i zdjęć :)

 Ten rok rozpoczął się tak samo. Sama jestem zdziwiona, ile rzeczy wydziergałam w styczniu.  Wszystkiego na pewno nie dam rady wstawić, ale coś zawsze się uda.

   Już w Nowy Rok udało mi się zrobić siatkę paryżankę. Trzecią w życiu i pierwszą dla siebie.

   Wydawało mi się, że to jakiś skomplikowany twór, a okazało się, że to najprostsza torebka jaką przyszło mi zrobić.

    O podpowiedź poprosiłam na grupie, na której kupiłam sznurki polipropelynowe 2 mm. Panie wskazały siatka paryżanka ten filmik. 

   Na jedną torebkę idą dwa moteczki, czyli koszt naprawdę minimalny.

   W tym roku powstała ta srebrna i została ze mną. W grudniu wydziergałam czarną i złotawą. Są już u przyjaciółki.







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania