Śpiące lalki

   Kolejny wzór, który bardzo mi się spodobał. Śpiąca lalka. Robi się dość szybko, bo brak jakichś skomplikowanych części, czy połączeń. Głowę robi się razem z ciałem, ale mi się "przesuwało" i policzki wychodziły nie tam, gdzie powinny. Dlatego w 15 rzędzie (głowy) najpierw przerobiłam 16 półsłupków, a dopiero potem zaczęłam rząd. Za każdym razem miałam takie przesunięcie. 

  Lalki robiłam szydełkiem Tulip 2,1mm. Użyłam włóczki Yarn Art Jeans i Alize Cotton Gold Batik. 

  Laleczki są cudowne. Nie można ich zbytnio wypychać, bo muszą być tulaśne. Najchętniej sama bym się nimi bawiła. Po internecie krąży wiele tłumaczeń tego wzoru. Ja mam w PDF. Niestety żadna ze stron podanych we wzorze nie jest już aktywna, ale wzór możecie znaleźć tutaj https://samyelininorguleri.blogspot.com/2020/01/sonia-sleeping-doll-free-english-pattern.html 

Tutaj https://www.leithygurumi.com/2017/10/katya-morozova-sleeping-doll-sonia.html?m=1

Tutaj https://amigurum.com/2017/10/sonia-sleeping-doll-amigurumi.html

i pewnie na wielu innych stronach.

  Wzór polecam. Prosty, przyjemny w pracy, a efekt super. 











Wszelkie treści zamieszczone na tej stronie internetowej (teksty, zdjęcia itp.) podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Bez zgody autora zabronione jest m.in. powielanie treści, ich kopiowanie, przedruk, przechowywanie i przetwarzanie z zastosowaniem jakichkolwiek środków elektronicznych, zarówno w całości, jak i w części.
Zabronione jest dalsze rozpowszechnianie, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt b ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania