Koszyczek ze sznurka

   Wielkanoc się zbliża. Narobiłam trochę koszyczków, takich ażurowych, ale przyjaciółka poprosiła mnie o taki ze sznurka. Miał być prosty, bez żadnych ozdób. Długo się zastanawiałam, jak go zrobić. Chyba ta pandemia zabiła we mnie twórczą wenę. Torebki wciąż leżą bez podszewek, a miesiące mijają. Nie wiem,  jak to się dzieje. Na szczęście koszyczek udało się wydziergać. Zrobiłam go według filmiku https://www.youtube.com/watch?v=xSUfTbvZz1o&list=WL&index=4&t=1204s

 Nie lubię robić z filmików, bo przyzwyczajona jestem do schematów, ale tym razem poszło fajnie. Polecam. Ja robiłam zw sznurka 3 mm. Szydełko 8 mm. Niestety nie zmierzyłam średnicy,a koszyczek już u przyjaciółki.










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania