Szydełkowe ufoludki

   Dzisiaj zawitały do mnie ufoludki. Szczerze przyznaję, że pomysł nie jest mój. Gdzieś ktoś wstawił zdjęcie. Niestety bez żadnych znaków i adresów. Popatrzyłam i stwierdziłam, że trochę resztek Dolphina posiadam, to mogę je wykorzystać. Ze względu na pierwotnego autora wzoru, którego muszę odszukać, nie mogę podać opisu wykonania, bo to nie byłoby w porządku. Ja tylko odwzorowałam pracę ze zdjęcia. 
   Czarne źrenice zrobiłam z włóczki Jeans, doszyłam do biłych kólek z Dolphina i dopiero wtedy naszyłam na ciałko ufoludka. Mam jeszcze trochę resztek i z każdą zabawką ich przybędzie, więc ufoludki będą powstawać. Robi się je szybko. Nie wypełniam "na sztywno", bo chcę aby były tulaśne.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania