Misie dwa

     Tuż przed "kwarantanną" zdążyłam zaopatrzyć się w włóczki Himalaya Dolphin.
  Myślałam, że siedząc w domu nadziergam tyle, że nie będzie miejsca na torebki, zabawki,itp.
  Rzeczywistość okazała się brutalna. Praca zdalna zajmuje mi o wiele więcej czasu niż praca "normalna". 
  Oczywiście coś tam robię, ale to nie jest to, co sobie wyobrażałam. :)
   Dzisiaj przedstawię dwa misie. Nie wiem, co mną kierowało, że je zrobiłam. Ogólnie ciężko mi wychodzą. Staram się, ale zawsze daleko im do ideału.
   Misie są z włóczki Himalaya Dolphin. Na dwa poszedł mi cały motek różowej i trochę kremowej. Różowy jest robiony szydełkiem 4,5 mm, a kolorowy 4 mm.
   Nóżki i rączki są wrabiane, uszka zresztą też. Ogonek zaczerpnęłam z innego wzoru, bo zrobiłam jeszcze jednego misia, ale jutro go przedstawię.
     Dzisiaj moje cudaczki.




    A włóczki wciąż czekają...



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania