Wlazł kotek na płotek 69,70,71,72/2019

  Wlazł kotek na płotek i dobrze się bawił. Ja też. To moje pierwsze spotkanie z włóczką Alize Cotton Gold Batik. Pierwsze i bardzo udane. Chciałam zrobić małego kotka ze wzoru http://www5a.biglobe.ne.jp/~mite/diagram/crochetedCat.html znanego wszędzie może w troszkę większej wersji, czyli mini tęczowego kotka Amineko.
   Włóczka Cotton Gold bardzo mile mnie zaskoczyła. Wystawiam opinię na podstawie jednego motka, ale już zakupiłam kolejny. Włóczka według mnie jest milsza w dotyku niż Jeans, trochę lepiej się nią dzierga. I hit! Z jednego motka wyszły trzy kotki! Nawet trochę włóczki zostało.
   Dzięki długim przejściom każdy kotek jest inny. Czyli trojaczki, ale nie jednojajowe. 
   Dołączył do nich kotek z włóczki Diva. To samo szydełko, ten sam wzór, ale różnica w wielkości dość spora. 
    Polecam zabawę z kotkami. Odstresowałam się.









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania