Rękawiczki na szydełku 1/2019

  Rękawiczki na szydełku. Twór całkowicie tegoroczny.  
Przed świętami koleżanka poprosiła mnie o czarne rękawiczki z jednym palcem. Zgodziłam się, bo przecież zrobiłam już kilka par, to wiem, jak to się robi. I tu spotkała mnie niespodzianka. Za nic mi nie chciały wyjść. Robiłam z tego wzoru, co kiedyś, ale nie mogłam sobie poradzić. Szukałam w internecie, w gazetkach, których mam sporą ilość i nic. Prucie, prucie...
   W Nowy Rok wkurzyłam się na maksa. Że niby ja nie potrafię ...
 Zaczęłam sama coś tworzyć i wyszło. Szkoda tylko, że nie spisałam wzoru, ale jeszcze trochę pamiętam, więc w najbliższych dniach poczynię kolejną parę, ale już na pewno nie czarne. 
   Rękawiczki robiłam z Merino Gold 200 Madame Tricot Paris. Szydełko 4 mm.  Zaczęłam dwa motki i nie jestem pewna, ile włóczki poszło. 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania