Ozdoby bożonarodzeniowe na choinkę ciąg dalszy

    Kolejne proste ozdoby na choinkę. Potrzebujemy filc, tasiemkę brokatową 6 mm, siatkę brokatową, samoprzylepne ozdoby, sznureczek. Pistolet do kleju też się przyda.


 Widelec potrzebny jest do zrobienia małych kokardek, takich jak do laseczek. I znów korzystałam z opisu na stronie http://mieszkankopelnepomyslow.blogspot.com/2015/02/mini-kokardki-czyli-wiazanie-kokardek.html

Z filcu wycięłam serduszka, na widelcu zrobiłam kokardki.


Siatkę pocięłam na kwadraty, tak aby zmieściło się w nich serduszko.




I teraz wkracza pistolet do kleju. Odrobina wystarczy. Ozdoby są samoprzylepne, ale jakoś do końca temu nie ufam. Kropelka kleju i aniołek. Lekko dociskamy, dzięki czemu siatka przykleja się do filcu, a ozdoba do całości.


Odwracamy ozdoby i przyklejamy kokardki. I znowu dzięki lekkiemu dociskowi wszystko skleja się w całość. 



Teraz wystarczy dodać sznureczek i kolejne proste ozdoby na choinkę są gotowe.


Powstało jeszcze trochę laseczek i tradycyjne filcowe serduszka. Wieczór był pracowity.




Jeśli podobają się Tobie moje prace, moje pomysły, pozostaw po sobie ślad. 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania