13/2018 Szalony zając

  Szalony zając króluje teraz na niektórych grupach. Zakupiłam wzór, ale i tak miałam problemy z głową zająca. Dzięki pomocy wspaniałej grupowiczki udało mi się skończyć.  Niestety głowę zrobiłam bardzo ciasno w dodatku zbyt mocno ją wypchałam i ciężko było ją prawidłowo uformować. Efekt nie jest najgorszy, ale daleki od ideału.
   Zająca zrobiłam z różnych akryli. Jest duży.


Zrobiłam stopy, ręce i co tam jeszcze trzeba było. Połączyłam w całość. Zrobiłam głowę...  Na tym etapie się poddałam. Głowa mnie przerosła. Mało tego mam już "ciało" drugiego. Trochę się załamałam, że tyle czasu zmarnowane i nic. Drugi jest z włóczki Jeans.


   Widać, że jest mniejszy. Robiłam tym samym szydełkiem.
  Na szczęście znalazła się wspaniała osoba, która mi pomogła i dzięki Niej dobrnęłam do końca.
I taki jest efekt mojej pracy i pomocy Wiolci.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania