59/2017 Świeżak na szydełku, czyli mała śliwka

  A to coś z gatunku: muszę mieć natychmiast.
  Wczoraj wieczorem zobaczyłam na grupie link do tej śliweczki. Zakochałam się. Takie małe coś...  Nie miałam fioletowej włóczki jeans, a nie chciałam robić z akrylu, więc wytargałam najbardziej przybliżony kolor z Cotton Baby. Wzór jest bardzo prosty. Dodatkowo autorka najpierw zrobiła filmik.
   Nie przeszywałam rączek, bo chciałam, żeby były delikatniejsze. Na pewno powstanie kolejna śliwka i spróbuję przeszyć.
   Wzór  znajdziecie pod tym adresem. https://ilta4crochet.blogspot.com/2017/12/swiezak-sliwka-sabina-tutorial.html 
   Użyłam szydełka 2,1 mm.
  A oto mój pierwszy szydełkowy świeżak.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania