28/2017 maleńkie ośmiorniczki

   Nadszedł czas wakacji. Mam nadzieję,że uda mi się wyrobić choć z połową planowanych robótek. Mam zaległości we wpisach, ale robótek przybywało. Dzisiaj malutkie ośmiorniczki. Zaczęłam je robić, bo wydały mi się słodkie. Syn zobaczył i stwierdził, że zabiera je na wymianę. Ok. Dorobiłam więcej i... Popatrzyłam na nie i stwierdziłam, że też chciałabym podarować je wyjątkowym osobom. I tak zrobiłam.  Trafiły do moich uczniów w dniu rozdania świadectw, a dla syna dziergam od wczoraj kolejną porcję.
   Do zrobienia ich użyłam przeróżnych włóczek. Lisa, Jeans, Klasik... Szydełko 2,5mm, oczka 6 mm, zawieszka. Wypychałam tak jak zabawki.
   Korzystałam z tego opisu.

http://blog.mohumohu.com/post/117524437877/amigurumi-octopus-pattern

   

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chusta mech

Jak zrobić czapkę na szydełku 12/2019

Czapka na szydełku opis wykonania